STRONA GŁÓWNA REGULAMIN KOSZTY TRANSPORTU POMOC KONTAKT
Jesteś tutaj: Strona główna » Pomoc
Kontakt z NTT System:

Adres pocztowy:
NTT System S.A.
ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Wesoła-Zakręt

Recepcja:
 22 773 62 00
Dział Handlowy:
 22 760 73 30
 handlowy@ntt.pl
Serwis:
 22 773 62 10
 serwis@ntt.pl
Pomoc

Problem z aktywacją:
Podczas rejestracji konta system automatycznie wysyła na podany adres email wiadomość z unikalnym linkiem. Za pomoca tego linku można aktywować konto, klikając w niego. Pierwsza nasza wiadomość, w tym email aktywujący, może dojść nawet po godzinie czasu, ze względu na stosowane obecnie zabezpieczenia antyspamowe, zwykle jednak trwa to okołu 1-2 minut. Jeżeli po tym czasie mimo wszystko wiadomość nie dojdzie, prosimy sprawdzić czy nie znalazła się w folderze ze spamem, jeżeli jej tam nie ma istnieje możliwość ręcznej aktywacji konta przez nasz support techniczny. W tym celu prosimy o wysłanie wiadomości, koniecznie z adresu email z którego się Państwo rejestrowali, o następującej treści: 'Akceptuję regulamin www.nttonline.pl i proszę o aktywację konta.' na adres email: nttonline@ntt.com.pl.


Problem ze zmianą hasła:
Podobnie jak w punkcie pierwszym, gdy nie mogą Państwo odebrać naszego emaila potwierdzającego zmianę hasła, prosimy o wysłanie wiadomości, o następującej treści: 'Akceptuję regulamin www.nttonline.pl i proszę o zmianę hasła na nowe_hasło.' na adres email: nttonline@ntt.com.pl, gdzie w miejscu nowe hasło prosimy o wpisanie nowego hasła. Nie ma możliwości odzyskania starego hasła, gdyż ze względów bezpieczeństwa hasła nie są przechowywane, a jedynie ich tzw. odciski. Email musi być również wysłany z tego samego adresu email, na którym to chcemy zmienić hasło na nttonline.

 


Firma NTT System S.A. uplasowała się
na 50 pozycji w kategorii „Pracodawca IT”


 
Copyright © NTT System S.A.